Ana içeriğe atla

Nitelikli

Pie Accessories ve Çekiliş

Yaz başında yaptığım alışverişlerden bir kaçı da çanta ve takı üzerineydi. Yeni bir mağaza keşfettim.
Ben önce stand olarak gördüm. Pie Accessories diye. Çantalar, takılar, aksesuarlar, terlikler oldukça dikkatimi çekti ve ilk yaza uygun olan turuncu renkli çantamı aldım ve bütün yaz elimden düşmedi. Her gören nereden aldığımı sordu ya da aaa çantan çok şıkmış dedi.


Daha sonra yaza en çok yakışan aksesuarlardan olan ve ne zamandır istediğim gibi bulamadığım halhalımı buradan aldım.


Ve son olarak da yine bu yazın favorisi gold bir çanta alarak. Sezonu kapattım :)  aklım şimdi ise yeni sezonda neler olacağında.


Meğer kendileri kocaman bir aileymiş. Sadece mağaza değil, ayrıca internet satışları da varmış. Artık rahat rahat yeni ürünlerine bakabilirim. Siz de sitelerine girip, mutlaka ürünlerine bir göz gezdirin derim. Ayrıca o çok beğenilen turuncu çantadan da kazanmak isterseniz. Instagram çekilişime de beklerim. Çekilişe katılmak için  Makeupbyfun sayfama uğrayın.


instagram

Follow by Email

Çekiliş Var!



Blogger olmak bir ayrıcalıktır ve blog okuyan insanlar benim için oldukça kıymetlidir. Geçtiğimiz günlerde instagram sayfamda yaptığım çekiliş sonrası. Bir de blogumda bir çekiliş yapmak istedim. Ürünlerin hepsini Miniso dan sizin için seçtim.

1 adet takma kirpik
1 adet oje
1 adet eyeliner
1 adet kaş usturası
1 adet 2li çanta aynası

Çekilişe katılmak için yapmanız gereken
Blog sayfamı ve instagram sayfamı Makeupbyfun 'ı takip etmek
Bu postun altına şartları yerine getirdiğinize dair yorum bırakmak.

20 Temmuz 00:00 da sona erecek herkese bol şans! :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...