28 Ocak 2018 Pazar

Makyaj Fırçası ve Sünger Siparişim

Zaful' dan alışveriş yapmayı seviyorum. Bu sefer tercihimi makyaj fırçaları, makyaj süngeri ve mermer görünümlü telefon kılıfından yana kullandım. Diğer siparişlerimle birlikte sorunsuz bir şekilde geldi.

Süngerler bir poşette 6 adet olarak geliyor, onlarda mermer desenli 3 tanesi yumurta gibi diğer 3 tanesi ise boğumlu. Benim en kullanışlı bulduğum 2 model aslında. Öncelikle paketi görünce gözünüzde kalpler beliriyor. Çünkü şeker gibiler. Paketi açınca yoğun bir lastik kokusu alıyorsunuz. Olabilir yıkayınca geçer diye düşündüm ve geçti. Fakat bu tarz süngerler yıkadığınızda şişmesi ve yumuşaması gerekir. İnanın ıslattığımla ıslatmadığım hali arasında 1 gr şişmediği gibi yumuşamadı da :( Sonuç hayal kırıklığı ama görsel olarak çok güzeller :)

Telefon kılıfım ise telefonumla tam uyumlu ve istediğim gibi bu yüzden ne zamandır istediğim mermer görünümlü telefon kılıfına kavuşmuş oldum.





Gelelim fırçalara. Fırçalar fermuarlı küçük çantasında 6 adet geliyor. Sapları mermer ve rosegold desenli tabi ki :) 3 tanesi yüz grubu 3 tanesi göz grubu fırçası. Gerçekten bu fiyata alın, aldırın. Çok çok çok beğendim. Kıllar yumuşacık, hiç dökülmüyor, kokmuyor ve çok başarılı bir uygulama sağlıyor. Benden tam puan aldı. Ayrıca bu setin 10 ve 16 parçalı olanı da mevcut. Alacaksanız full seti alın derim. Siz de almak isterseniz TIK TIK 





5 yorum:

  1. Ayy sungerlere bayıldım :)!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsel olarak çok güzeller ama işlevi yok maalesef :(

      Sil
  2. mermer deseni çok zarif oluyor güle güle kullan canım .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de seviyorsun, senin telefon kılıfına bayılmıştım zaten :)

      Sil
  3. çok tatlılar güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma