23 Mayıs 2017 Salı

Dirty Works Pure Beauty Facial Oil

Dirty Works markası Gratis'e özel bir marka. Sadece orada satılan markalardan yani. Kremleri, vücut yağları, göz altı kapatıcılarına kadar bir çok farklı yelpazeye sahip. Ben daha önce hiç bir ürününü kullanmamıştım. Pure Beauty yüz yağını ise ihtiyacım dahilinde olduğu için görür görmez aldım. Açıkcası hiç bir fikrim yoktu. Eve gelir gelmez açtım. Temizlenmiş cildime damlalıklı şişesi sayesinde bir iki damla damlatarak uyguladım. ( Ne çok damla dedim 🙄) İlk anda kokusuna, dokusuna ve emilişine hayran oluyorsunuz. Bir kere çok ince. İçerisinde Argan yağı, zeytinyağı ve E vitamini varmış. Bütün bunlar olupta nasıl bu kadar yağsız bir his bıraktığına şaşırıyorum doğrusu. Haftalardır kullanıyorum. Bütün kremlerimi kenara attı. Gönül rahatlığıyla cildiniz ister yağlı ister kuru olsun tavsiye ediyorum. Bittikçe sürekli alacağım seni güzel şey :)






5 yorum:

  1. Ben de baktım buna ama almaya cesaret edememiştim. Güzel bir yazı olmuş. İlk indirimde sepete girer :)
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. bende avonun yağını aldım bugun gelecek bakalım nasılmış olmadı buna bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu o mucizevi yağ gibi değil, aşırı ince ve yumuşacık. Avonu bilmiyorum ama bunu kesinlikle öneriyorum. Sevgiler...

      Sil
  3. bunu almaya cesaret edemedim ben de kaç defa gördüm bir indirimde alırım artık :-))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma